Kunder inom Sverige:

Priser är inklusive moms och frakt.
För försändelser under 1000:- betalning via bifogat Postgiroinbetalningskort 15 dagar netto.
Försändelser över 1000:- kan komma att sändas mot postförskott.

Godkända företagskunder faktura 30 dagar netto. Kontakta oss för information om återförsäljarrabatter.

Utebliven eller sen betalning:

Påminnelseavgift from 16:e dagen (31:a dagen företagskunder) vid utebliven/sen betalning med 25:-.
Dröjsmålsränta 10% per år från 30:e dagen.
Inkassoavgift 150:- (2§ Lag /1981:739/ samt förordning /1981:1057/ om ersättning för inkassokostnader mm).
Vid överföring av ärende till kronofogde tillkommer 300:- för kronofgdens avgifter samt ombudsarvode 315:-.


Övriga nordiska länder se webbutikens första sida.

Hur du beställer

Enklast: Beställningar sker enklast via vår webshop!

Andra alternativ:
1)Du kan beställa via e-mail (eller annars vanlig post!)
2) Skicka ett E-mail till oss på Clover Technology.
3) Skriv ditt namn och din adress samt antal och typ av det du vill ha på detta vis:

Christer Afzelius
Törrnevik, Aspegården
590 46 Rimforsa

X st POP


De varor som lagerhålls levereras normalt inom en vecka.

 

Ångerrätt


Lagenlig ångerrätt för varor som kostar över 300:- (med undantag för programvaror där inte ångerrätten gäller). För att ångerrätten ska gälla måste du kontakta oss via epost eller på adressen "Clover Technology AB,Törrnevik, Aspegården, 590 46 Rimforsa) inom 14 dagar. Vid retur i samband med utnyttjande av ångerrätt bekostar du som kund returen.

Reklamationer


Skadade eller defekta varor som returneras inom 10 dagar ersätts med likvärdig vara. Vid reklamation där skadan bedöms vara av typen garantifel så ersätter vi kunden för fraktkostnader.

För mer info: gps@clover.se

Råd för handel via internet finns att läsa på konsumentverkets hemsidor.